Podsumowanie: Styczeń 2009

Wg zasady: jak nie masz pomysłu/czasu na pełnowartościowy wpis, to zrób jakąś listę, przedstawiam podsumowanie stycznia 2009.

Top 3 artykułów

1. Optymalizacja WordPressa – wpis wpisem, ale komentarze do niego trzeba przeczytać wszystkie. Nie dość że jest ich najwięcej w historii bloga, to jeszcze są merytoryczne ;-)
2. 15 darmowych skórek do WordPressa
3. SeoNiewypał Jeża

Top 3 wejść z blogów

1. zarabianie-na-blogu.pl (280 wejść, średnio 00:01:55, bounce rate 54.76%)
2. pajmon.com (109 wejść, średnio 00:03:01, bounce rate 30.30%)
3. topblogger.pl (101 wejść, średnio 00:01:38, bounce rate 57.14%)

Jak widać osoby przechodzące z blogu pozycjonera zatrzymały się dłużej, przeczytały inne artykuły zamiast uciekać ;-)

Top 3 komentujących

1. BIelack http://www.pajmon.com/
2. Tomek http://ittechblog.pl/
3. szook http://www.blog.szook.pl/

Trójka wyłoniła się dzięki 67 komentarzom do wpisu o optymalizacji WordPressa.

Top 3 wejść z Google

1.  wordpress (287 wejść, średnio 00:01:51m na stronie, bounce rate 35% )
2.  e-weblink – test (254, średnio 00:03:21m na stronie, bounce rate 12,50% )
3.  wordpress seo (140, średnio 00:03:08 na stronie, bounce rate 12.50% )

Inne

Szanowne Google postanowiło nagrodzić mnie w styczniu zmniejszeniem PR strony do 0.  Czymże sobie zasłużyłem? Chyba wiem, dlatego od 2 tygodni czekam na rozpatrzenie mojego wniosku o przywrócenie PR. Co ciekawe, strona nie dostała żadnego filtra.

Licznik Feedburnera (uśredniony na styczeń) pokazuję liczbę 179.

W porównaniu do grudnia 2008 roku:

Liczba wizyt wzrosła z 4,902 na 5,780

Bounce Rate zmalał z 68,79% na 63,77% (- 7,29%)

Czas spędzony na stronie wzrósł z 3:32 na 4:40 (+31,74%)

Dzisiejszy wpis sponsoruje fraza bounce rate. Ciekawe jaki teraz wpływ na naturalną pozycję ma zagęszczenie słowa kluczowego na podstronie ;-)

Komentarze

2 odpowiedzi na „Podsumowanie: Styczeń 2009”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.