Jak promujemy programy partnerskie?
- Tworzymy mini stronki, które w teorii mają opisywać dokładnie dany produkt, i pozycjonujemy je, licząc na ruch z wyszukiwarek.
- Umieszczamy swoje linki na różnych naszych stronach nie związanych lub tylko lekko powiązanych tematycznie.
- Tworzymy i rozsyłamy mailingi.
- Piszemy artykuły do przedruku.
- Używamy cloak… ups. Tylko 4 punkty ;-)
A gdyby tak, pójść na łatwiznę i znaleźć dobre (wypozycjonowane i z TrustRankiem) tematyczne strony w naszej niszy i tam zamieścić nasze linki partnerskie?
Jak?
Dzięki Adtaily oczywiście.
AdTaily to system do sprzedaży reklam. Dobry zarówno dla niszowych blogów, jak i dużych tematycznych serwisów. Reklamodawcom dajemy możliwość precyzyjnego dotarcia do ich odbiorców, niezależnie od budżetu.
Jak to zwykle bywa, w momencie gdy za długo odwleka się realizację jakiegoś pomysłu, to ktoś sprząta nam go sprzed nosa i cały splendor spada na niego. Dlatego też, jak tylko zobaczyłem, że ktoś promuję program partnerski firmy hostit.pl na moim blogu poprzez widget AdTaily, od razu postanowiłem o tym napisać krótką notkę – jest szansa, że ludzie będą potem mówić, że to na tym blogu ktoś pierwszy raz o tym wspomniał (a jak ktoś już to 8 razy gdzieś opisał, to wybaczcie, zapracowan jestem), a to zawsze coś ;-)
W każdym razie reklama wygląda tak:
Sam pomysł tak prosty, że aż banalny.
Potrzebujemy tylko odnaleźć odpowiedni program partnerski, stworzyć odpowiednią reklamę i zamieścić ją na odpowiednim tematycznym blogu z naszej niszy (z odpowiednią stawką za dzień oczywiście). To ostatnie dzięki temu, że AdTaily jest stosunkowe nowe i ceny są na dość niskim poziomie, nie jest trudne, dlatego warto wgryźć się w katalogi tematyczne Adtaily i odnaleźć odpowiednie oferty.
Na tym blogu stawka dzienna, wypada poniżej 3 zł, niestety z klikalnością jest tak sobie, ale to zapewne wina reklamodawców i źle dopasowanych reklam (a już na pewno nie tego, że notki ukazują się raz na 2 miesiące ;-) )
A jak stworzyć odpowiedni obrazek 125X125 dla naszej kampanii? A tak: Tworzenie efektywnej kampanii reklamowej.